Utstillere

Anskaffelseskonferansen 2019 arrangeres mandag 28. oktober på Meet Ullevål. Vi ønsker deg velkommen som utstiller.

Publisert: 11. aug 2015, Sist endret: 08. aug 2019

Om konferansen

Konferansen samler 700 deltakere. Den er en viktig arena for alle med ansvar eller interesse for anskaffelser i det offentlige.  Målgruppen for konferansen er innkjøpere, innkjøpsledere og leverandører fra offentlig og privat sektor.

Programmet

Utstillerplass

Utstillerplassen vil i 2019 være likt utformet for alle utstillere, med et areal på ca. 2 x 2 meter.

Pris

Pris: kr 29.000,- (ink.  mva) 

Det er 2 deltakere inkludert i utstillerprisen. Ytterligere deltakere kan melde seg på konferansen og betale vanlig deltakeravgift.

Det er begrenset med plasser og Difi forbeholder seg retten til å velge utstillere ut fra en helhetlig vurdering. Tilbakemelding om standplass vil dere få i god tid før konferansen.

Pauser

08.00 – 09.00 Registrering og kaffe/te i utstillerområdet
10.15 – 10.45 Pause i utstillerområdet
12.15– 13.15 Lunsj og utstillingsvandring
14.25 – 14.45 Pause i utstillerområdet

Vi avslutter dagen med tapas og mingling

Utstyr på stand

Du kan gjøre tilleggsbestillinger på fruktfat, skåler og skjerm ved bestilling av plass. Alle utstillerplasser får strømuttak, men ekstra fordeler bør medbringes.

Sikkerhet

Utstillerområdene er åpne for publikum. Derfor kan det være viktig at du sikrer ditt utstyr fysisk og/eller når det gjelder tilgang, eller har en vaktordning slik at utstyr ikke blir stående uten tilsyn.

Denne siden vil bli fortløpende oppdatert med praktisk informasjon for utstillere.

Deldette