Utstillere

Anskaffelseskonferansen 2017 avholdes på Oslo Kongressenter torsdag 23 november. Konferansen har 10-års jubileum i år og vil samle nærmere 800 offentlige ansatte og leverandører som har ansvar for offentlige anskaffelser. Vi ønsker deg velkommen til delta som utstiller.

Om konferansen

Evner vi å omstille oss? Bruker vi det handlingsrommet vi har og arbeider vi nok for å realisere effektiviseringspotensialet? Dette er hovedtema for jubileumskonferansen vår. Her vil du få forslag til nye løsninger og gode eksempler på hvordan andre har løst oppgavene.

Program

Vi har gjort plass til utstillere. Standplass er på ca. 6kvm (2x3 m.). 2 deltakere er inkludert i utstillerprisen.

Påmelding
Meld deg på Anskaffelseskonferansen 2017

Pauser

08.00 – 09.00 Registrering og kaffe/te i utstillerområdet
10.00 – 10.50 Kaffepause i utstillerområdet
12.15– 13.10 Lunsj og utstillingsvandring
14.15 – 14.45 Kaffepause i utstillerområdet
15.45 – Mingling. Litt mat og drikke i utstillerområdet

Pris

Pris: kr. 20.000,- (eks. mva) som inkluderer standplass og 2 deltakere. Ytterligere deltakere på stand kan melde seg på konferansen og betale vanlig deltakeravgift.

All registrering av utstillerplass og tilleggsbestillinger skjer via påmeldingssiden.

Det er begrenset med plasser og Difi forbeholder seg retten til å velge utstillere ut fra en helhetlig vurdering. Tilbakemelding om standplass vil dere få innen 3. november.

Utstyr på stand

Du kan gjøre tilleggsbestillinger på fruktfat, skåler og skjerm ved bestilling av plass. Alle utstillerplasser får strømuttak, men ekstra fordeler bør medbringes.

Sikkerhet

Utstillerområdene er åpne for publikum. Derfor kan det være viktig at du sikrer ditt utstyr fysisk og/eller når det gjelder tilgang, eller har en vaktordning slik at utstyr ikke blir stående uten tilsyn.

 

Denne siden vil bli fortløpende oppdatert med praktisk informasjon for utstillere.

 

Publisert: 11. aug 2015, Sist endret: 28. sep 2017

Deldette

Kontakt