For utstillere

Anskaffelseskonferansen 2019 arrangeres mandag 28. oktober på Meet Ullevål. Vi ønsker deg velkommen som utstiller.

Publisert: 15. okt 2019, Sist endret: 15. okt 2019

 

Om konferansen

Konferansen samler 700 deltakere. Den er en viktig arena for alle med ansvar eller interesse for anskaffelser i det offentlige.  Målgruppen for konferansen er innkjøpere, innkjøpsledere og leverandører fra offentlig og privat sektor.

Programmet

 

Utstillerplass

Utstillerplassen vil i 2019 være likt utformet for alle utstillere, med et areal på ca. 2 x 2 meter.

Pris

Pris: kr 29.000,- (ink.  mva) 

Det er 2 deltakere inkludert i utstillerprisen. Ytterligere deltakere kan melde seg på konferansen og betale vanlig deltakeravgift.

Det er begrenset med plasser.

Pauser

08.00 – 09.00 Registrering og kaffe/te i utstillerområdet
10.15 – 10.45 Pause i utstillerområdet
12.15– 13.15 Lunsj og utstillingsvandring
14.25 – 14.45 Pause i utstillerområdet

Vi avslutter dagen med tapas og mingling

Utstyr på stand

Du kan gjøre tilleggsbestillinger på fruktfat, skåler og skjerm. Informasjon om muligheter og frister sendes til dere ved gjennomført registrering som utstiller. Alle utstillerplasser får strømuttak, men ekstra fordeler bør medbringes.

Sikkerhet

Utstillerområdene er åpne for publikum. Derfor kan det være viktig at du sikrer ditt utstyr fysisk og/eller når det gjelder tilgang, eller har en vaktordning slik at utstyr ikke blir stående uten tilsyn.

Deldette

Hjelp oss å bli bedre

Fant du det du lette etter?

Tilbakemeldinger blir ikke besvart. Gå til siden med kontaktinformasjon hvis du trenger hjelp.

* Påkrevd

Hjelp oss å bli bedre
*