For utstillere på Digitaliseringskonferansen

Difi tilbyr virksomheter fra privat og offentlig sektor utstillerplass på Digitaliseringskonferansen 2020, torsdag 11. og fredag 12. juni på Thon Congress Gardermoen.

Publisert: 10. apr 2019, Sist endret: 20. sep 2019
Thon Congress Gardermoen foaje
 
 

Konferansen er en viktig arena for alle med ansvar eller interesse for digi­tali­sering i det offentlige. Her møtes aktører fra offentlig og privat sektor, diskuterer muligheter, og blir opp­datert på status. Målgruppen for konferansen er ledere i offentlig sektor og andre med ansvar for digital forvaltning. I 2019 samlet konferansen ca. 1.200 deltakere.

Utstillerne får presentere seg i minglearealet på Thon Congress Gardermoen. Tilgjengelige plasser bestilles for begge dager. Påmeldt virksomhet kan stille med inntil 2 deltakere inkludert i utstillerprisen.

Planløsning: Utstillerne plasseres rundt kuber; løsning avhenger av antall påmeldte. Difi plasserer utstillere mest mulig hensiktsmessig.

2018: Speed-date offentlig privat samarbeid

Deltakerdialog

  • før oppstart og i pauser/lunsj under plenumsprogram hele dag 1
  • før oppstart og i pause/lunsj under paralelle sesjoner halve dag 2
  • under speed-dating mellom deltakere og utstillere etter lunsj dag 2.

Fra Digitaliseringskonferansen 2018

Vi kommer med presise tidsrom når endelig program foreligger.

Areal

Vi tilbyr et areal på min. ca. 2 x 2 m med 4 utstillere rundt hver kube.

Digitaliseringskonferansen 2017 utstillere
 
 

Pris

  • Pris vil bli oppgitt når vi åpner for påmelding i 2020.

Booking av tilleggsutstyr gjøres ved registrering. Utstillerplassene får strømuttak; ekstra fordeler bør medbringes.

Fra Digitaliseringskonferansen 2017

Deltakelse

Om du har spørsmål om å være utstiller - kontakt utstilleransvarlig Jørn Gåsvær, tlf. 4723 8189, eller prosjektleder Monica Røsler, tlf. 9179 7144.

Deldette

Hjelp oss å bli bedre

Fant du det du lette etter?

Tilbakemeldinger blir ikke besvart. Gå til siden med kontaktinformasjon hvis du trenger hjelp.

* Påkrevd

Hjelp oss å bli bedre
*