For utstillere

Velkommen som utstiller på Digitaliseringskonferansen - en av årets viktigste møteplasser for alle som er opptatt av digitalisering i det offentlige og på tvers av offentlig og privat sektor.

Publisert: 10. apr 2019, Sist endret: 03. mar 2020
Utstillerområde Digitaliseringskonferansen 2019
 
 

Målgruppen for konferansen er ledere i offentlig sektor og andre med ansvar for digital forvaltning. I år venter vi 1.400 deltakere; av disse trolig 40 prosent ledere.

Deltakerdialog

På konferansen 11. og 12. juni kan du promotere din virksomhet, dine produkter og tjenester

  • før oppstart og i pauser/lunsj under plenumsprogram hele dag 1
  • før oppstart og i pauser/lunsj under paralelle sesjoner halve dag 2
  • etter plenumssesjon siste del dag 2

Planleggingen er i gang

Vi kommer med presise tidsrom når endelig program foreligger.

Areal

I minglearealet på Thon Congress Gardermoen får hver utstiller et areal på min. ca. 1,5 x 1,5 m, med fire utstillere pr. kube med fem kuber på rekke og øvrige plasser langs vindusveggen.

Pris

  • Pris for utstillere blir kr. 35.000 + mva. pr. standplass.

Tilgjengelige plasser bestilles for begge dager. Påmeldt virksomhet kan stille med inntil 2 deltakere inkludert i utstillerprisen. Tilleggsutstyr bestilles ved registrering. Utstillerplassene får strømuttak; ekstra fordeler bør medbringes.

Velg plass selv

Utstiller vil ved registrering selv velge sin plass etter "først-til-mølla"-prinsippet.

Presentasjon

Utstillere får anledning til å levere en kort presentasjon av sin virksomhet med fokusområder. Dette vil danne grunnlag for en samla oversikt over utstillere på Digdir.no.

Deltakelse

Om du har spørsmål om å være utstiller - kontakt utstilleransvarlig Jørn Gåsvær, tlf. 4723 8189, eller prosjektleder Monica Røsler, tlf. 9179 7144.

Deldette

Hjelp oss å bli bedre

Fant du det du lette etter?

Tilbakemeldinger blir ikke besvart. Gå til siden med kontaktinformasjon hvis du trenger hjelp.

* Påkrevd

Hjelp oss å bli bedre
*