Lånekassen

GRAFKOMPONENT

Faktorer som påvirker tilfredshet med Lånekassen

Smilefjesene indikerer hvor fornøyde brukerene er med de ulike faktorene.

Stor betydning

  • Forstå informasjon
    • Faktoren er basert på følgende spørsmål:
    • Å forstå informasjon om regler knyttet til lån, stipend og tilbakebetaling
    • Å forstå brev/e-post fra Lånekassen
    • Å forstå hvordan skjemaer fra Lånekassen skal fylles ut
    • Å forstå informasjonen på nettsiden lanekassen.no

Middels betydning

  • Digitale løsninger
    • Faktoren er basert på følgende spørsmål:
    • Å utføre oppgaver over internett (sende søknad, registrere informasjon o.l.)
    • Å søke om lån, stipend eller betalingslettelser
    • Muligheten til selv å utføre oppgaver over internett (sende søknader, registrere informasjon, o.l.)

Liten betydning

  • Finne informasjon på nettsidene (ikke signifikant)
    • Faktoren er basert på følgende spørsmål:
    • Å finne informasjon om Lånekassens tilbud på Lånekassens internettsider
    • Å finne informasjon om deg/dine forhold knyttet til Lånekassen på internett
    • Lånekassens internettsider

 

  • Svært fornøyd
  • Fornøyd
  • Delvis fornøyd
  • Nøytral/misfornøyd
Sist endret: 
20. jun 2017

Deldette

Fant du det du lette etter?

* er obligatoriske felter som du må fylle ut for å sende skjemaet. Hvis du har et spørsmål du ønsker svar på, vennligst se www.difi.no/om-difi/kontakt-oss

Fant du det du lette etter?
*