Innhold

Sosiale medier

Sosiale medier er hurtige, åpne og umiddelbare, og mange i forvaltningen opplever det som en utfordring å ta i bruk sosiale medier. Mange er også usikre på hvordan offentlige virksomheter kan bruke sosiale medier til å nå sine strategiske og politiske målsettinger. For å møte dette kunnskapsbehovet skrev Difi i 2010 en veileder for offentlige virksomheter som vurderer å ta i bruk sosiale medier.

Last ned

Selv om veilederen er noen år gammel og sosiale medier stadig utvikler seg, er det fortsatt mange råd som er allmengyldige.

I 2014 fulgte Difi opp dette arbeidet med å skrive et tillegg til veilederen som tar for seg hovedtrekkene ved endringene i bruk av sosiale medier i forvaltningen i perioden etter at veilederen ble laget.

Last ned

Sist endret: 
11. mar 2016

Deldette

Fant du det du lette etter?

* er obligatoriske felter som du må fylle ut for å sende skjemaet. Hvis du har et spørsmål du ønsker svar på, vennligst se www.difi.no/om-difi/kontakt-oss

Fant du det du lette etter?
*